0

توفیق پذیرایی از زائران امام حسین (ع) نعمت الهی است

توفیق پذیرایی از زائران امام حسین (ع) نعمت الهی است
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست دو شنبه شب در نشست هماهنگی موکب داران شهرستان ضمن تسلیت ایام و قدردانی از خدمات خالصانه موکب داران اظهار داشت: راهپیمایی اربعین یک حادثه‌ی بی‌نظیر در تاریخ است و امام حسین (ع) و حماسه حسینی به برکت این حرکت عظیم مردمی در عرصه بین‌المللی و جهانی بیشتر شناخته شده است.
امام جمعه دشتی افزود: رفتار کریمانه موکب داران با زائران و عشق و دلدادگی به امام حسین (ع) در دنیای امروز نظیر ندارد و یک امر استثنایی است.
وی گفت: توفیق پذیرایی از زائران امام حسین (ع)،نعمت و رحمت الهی است، که باید قدر دانست و خدا را بخاطر این توفیق بزرگ شکر کرد.
امام جمعه دشتی بیان کرد: رعایت نظم و انضباط در کار نشان از شیعه بودن ما است، بنابراین ضروری است در مواکب نظم و انضباط تجلی داشته باشد.
حجت‌الاسلام زاهد دوست گفت: موکب داران باید اهل صبر و حوصله باشند، به نظافت و تمیزی موکب، آراستگی ظاهر و رعایت بهداشت توجه داشته باشند، و از اسراف در مواکب به جدیت پرهیز شود.
وی گفت: پخش اذان و اقامه نماز اول وقت و در صورت امکان در موکب‌ها نماز به‌صورت جماعت اقامه شود و توجه به اقدامات فرهنگی در موکب‌های اربعین، لازم است و کارهای فرهنگی که در مواکب قابلیت اجرا دارد حتماً اقدام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *