0

خبرنگاران وظیفه آموزش و ساماندهی فکری جامعه برعهده دارند

خبرنگاران وظیفه آموزش و ساماندهی فکری جامعه برعهده دارند
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، علی بلادر ظهر چهارشنبه ضمن تجلیل از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه میناب بر اهمیت خبر و خبرنگاری تاکید کرده و از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری با هدف کمک رسانی و حل مشکل به بیان مشکلات بپردازند.
رئیس دادگستری میناب در ادامه با اشاره به ارتقا جایگاه دادگستری میناب افزود: استمرار ملاقات مردمی، بازدید مستمر از شعب، کاهش زمان بررسی لایحه‌ها به ۶ ساعت، افزایش دفاتر قضائی، رضایت مراجعان و … از جمله معیارهای این ارتقا است
‌بلادر خاطرنشان کرد: نقد از ویژگی‌های کار خبری است و نقد کارساز باید منصفانه، مطابق با واقعیت‌ها و ظرفیت‌های یک تشکیلات باشد.
ابراهیم طاهری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات خبرنگاران به نقش خبرنگاران در انتقال عملکرد مسؤولان اشاره کرد و گفت: اگر تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه نباشد فعالیت‌هایی که توسط مدیران انجام می‌شود به درستی به اطلاع مردم نمی‌رسد.
وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی از نقد منصفانه استقبال می‌کند، اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند با استفاده از ابزار قلم و رسانه با پایبندی به اصول امانتداری و رعایت عدالت و انصاف بدون توجه به تهدیدها به رسالت خود عمل کنند.
دادستان میناب یادآور شد: تاکنون در راستای احقاق حقوق عامه در برابر موضوعاتی که قابل پیگیری بوده هیچگاه بی‌تفاوت نبوده و تا حصول نتیجه موضوعات را پیگیری کرده است.
وی افزود: خبرنگاران باید راه شهدا، امام (ره) و رهبری انقلاب را در پیش بگیرند و به رسالت خطیر خود در این برهه حساس عمل کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *