0

لزوم استفاده رسانه ها از ظرفیت دانشگاه برای ایجاد نگاه کارشناسی

لزوم استفاده رسانه ها از ظرفیت دانشگاه برای ایجاد نگاه کارشناسی
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حامد قربانی بعدازظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین اظهار کرد: بی‌شک پرداختن به مسائل مختلف استان نیازمند نگاه کارشناسانه است و در این حوزه استادان و دانشجویان فعال دانشگاهی در حوزه‌های مختلف، کسانی هستند که بنا به سپری کردن مراحل علمی و آموزشی مختلف می‌توانند همچون کارشناس در تشریح مسئله و ارائه راهکار برای آن مورد توجه قشر رسانه قرار بگیرند.
رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا بیان کرد: رسانه می‌توانند از ظرفیت استادان و دانشجویان عرصه‌های مختلف در خصوص مسائل مهمی علمی و اجتماعی استفاده کند و با این فرآیند علاوه بر حل مسئله جامعه، وجوه مختلف علمی را برای مردم تشریح کند.
وی افزود: متأسفانه اطلاعات علمی و دانشی که در رسانه‌ها منعکس می‌شوند عمق‌بخشی لازم را ندارند و لازم است نکات مهم علمی در حوزه‌های مختلف از منظر رسانه در اختیار مردم قرار گرفته و برای مردم تبیین شود.
این مسؤول در پایان گفت: خبرگزاری مهر، یک رساله فعال استانی است که در شرایط مختلف به رسالت خود عمل کرده و حالا انتظار ما از این رسانه فعال مشارکت و همراهی با دانشگاه جهت انعکاس اخبار و مطالب علمی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *