0

ارائه خدمات شبانه روزی در مرکز فوریتهای پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در ایام اربعین

ارائه خدمات شبانه روزی در مرکز فوریتهای پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در ایام اربعین
بازدید 25

صبح امروز رئیس دانشگاه ، معاون توسعه مدیریت و منابع و نمایندگان معاونت های غذا و دارو،بهداشتی، درمان و رئیس بسیج جامعه پزشکی استان در مرکز بهداشت شهرستان قصرشیرین حضور یافتند.

دکتر محمدی گفت:

در مرکز فوریتهای پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع)  به صورت شبانه روزی به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد: از جمله اقدامات مهم در این مدت پیشگیری از شیوع بیماری تب دنگی و مدیریت پسماند می باشد که باید به دقت این موضوع بررسی شود.

دکتر محمدی تاکید کرد:نصب بنرهای توصیه های بهداشتی در طول مسیر زوار اربعین حسینی (ع) ، تجهیز و آماده به کار اتاق های سرد ، تامین و شیفت بندی پزشکان متخصص و عمومی از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

رئیس دانشگاه همچنین افزود: اسکان کادر بهداشت و درمان و نحوه ارائه خدمت درمانگاه و ایستگاه های سلامت بسیج جامعه پزشکی و همچنین جانمایی نهایی آمبولانس ها نیز از اقداماتی هستند که باید به خوبی انجام شود تا کوچکترین  مشکلی برای حفظ سلامت زوار به وجود نیاید.

به گفته وی تامین داروی مورد نیاز و ذخایر سرم به خوبی صورت گرفته است و دانشگاه در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

گفتنی است در این نشست که مدیران اورژانس پیش بیمارستانی، بازرسی،روابط عمومی، پشتیبانی و رفاهی،منابع فیزیکی و طرح های عمرانی،روسای شبکه های قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز حضور دارند، آخرین تمهیدات و اقدامات نهایی در راستای ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و امدادی به زائران اربعین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

#کرمانشاه_دروازه_کربلا_خسروی

#سلامت_در_اربعین

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *