0

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت در مراغه

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت در مراغه
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، توحید فارسی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی به عمل آمده در نهایت با کار شبانه‌روزی بی‌وقفه مأموران پلیس آگاهی موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در دو عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.
فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی، متهمان به ۴۲ فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان مراغه و شهرستان‌های همجوار با همدستی ۶ نفر مالخر معترف و ضمن دستگیری مالخران از مخفیگاه آنها موتورسیکلت‌های سرقتی کشف که پس از شناسایی اموال مسروقه و تأیید مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده می‌شود.
فارسی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال است، افزود: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست، به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت، توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *