0

خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند

خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، الهام متین ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالارفخر الدین اسعد گرگانی برگزار شده بود اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه اتفاق‌های مهمی در جهان در حال رخ دادن است خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه امروز خبرنگاران ما رسالت زینب (س) و امام سجاد (ع) برعهده دارند، افزود: بعد از حادثه کربلا این دو شخصیت آنچه که در کربلا رخ داده بود با روشنگری افراد آن را در تاریخ ماندگار کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبرنگاران را پیروان حضرت زینب (س) دانست و گفت: این بانو با روایت گری که از حادثه کربلا داشت توانست حقایق را برای مردم آشکار کند.
وی حرفه خبرنگاری را کاری بسیار سخت و حساس دانست و افزود: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف مسؤولیت بیسار مهمی بر عهده دارند که می‌تواند برای جامعه نقش آفرینی کنند و آنها سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *