0

کودکان و نوجوانان خرم‌آبادی بارش شهابی «برساوّشی» را رصد کردند

کودکان و نوجوانان خرم‌آبادی بارش شهابی «برساوّشی» را رصد کردند
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته ویژه‌برنامه رصد بارش شهابی «برساوّشی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و مرکز علوم و نجوم کانون استان، ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند به اخترشناسی در خرم‌آباد برگزار شد.
در این برنامه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، عنوان کرد: این ویژه‌برنامه در راستای ترویج فعالیت‌های علمی به مناسبت بارش شهابی «برساوّشی» برنامه‌ریزی و به اجرا درآمد.
وی گفت: این ویژه‌برنامه باهدف ایجاد حس کنجکاوی و ارتباط‌گیری کودکان و نوجوانان با جهان پیرامون و طبیعت برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره با اینکه یکی از شگفتی‌های عالم هستی آسمان است، افزود: امیدواریم این برنامه زمینه‌سازی باشد تا ما بحث نجوم و آسمان را با حساسیت بیشتری دنبال کنیم و مرکز علوم و نجوم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خرم‌آباد و مراکز کانون منتظر حضور کودکان و نوجوانان است.
بنابراین گزارش، در این شب به‌یادماندنی با حضور کودکان و نوجوانان مشتاق یادگیری علم برنامه‌های مختلفی مانند رصد ماه با تلسکوپ، رصد صور فلکی و آموزش جهت‌یابی با ستارگان، پخش فیلم در پلانتاریوم، ارائه مطالب علمی توسط نوجوانان عضو مرکز علوم و نجوم، رصد بارش شهابی، مسابقه و… به اجرا درآمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *