0

پایش هوشمند تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی البرز

پایش هوشمند تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی البرز
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در بازدید از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج گفت: تردد اتوبوس‌های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف‌ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می‌شود.
استاندار البرز اظهار کرد: استان البرز برای اعزام مسافران اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است.
وی ادامه داد: علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس‌های اعزامی نیز راه اندازی شده و رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می‌گیرد.
عبداللهی گفت: بر روی اتوبوس‌ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده که به طور دقیق می‌توان تمامی مسیر را تحت کنترل داشته باشیم البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود.
وی افزود: این اقدامات با هدف نظارت جدی بر ترددها برای حفاظت از جان و امنیت مردم است که با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.
استاندار البرز در پایان از طرح تعریض آزادراه کرج- قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز دیدن کرد و طی گفتگو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فازهای بعدی آن شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *