0

اجرای بیش از ۹۰۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در خوزستان

اجرای بیش از ۹۰۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در خوزستان
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جولانژاد صبح امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش‌آسفالت، نصب ۱۵ هزار علائم و تجهیزات‌ترافیکی، اجرای ۴ هزار کیلومتر خط‌کشی، نصب ۱۷ کیلومتر حفاظ‌بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۶ دستگاه ابنیه‌فنی، اجرای ۳۶ نقطه روشنایی نقطه‌ای و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی گفت: علاوه بر پروژه‌های راهداری، کار تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان نیز با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به اجرا رسید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز کار نصب ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه‌پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس‌بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تأسیسات برقی و مکانیکی اجرا شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *