0

عبور زائران در مرز تمرچین بدون معطلی انجام می گیرد

عبور زائران در مرز تمرچین بدون معطلی انجام می گیرد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی صبح یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: هم اکنو زائران اربعین حسینی در امنیت و آرامش کامل در حال تردد از مرز تمرچین هستند و تردد آنها بدون معطلی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مجموعه قضائی استان و شهرستان هم در کنار دیگر مسئولان است و بستر خوبی برای خدمت رسانی به زوار فراهم شده است، ادامه داد: هماهنگی و انسجام بی نظیری در بین مسئولان اجرایی، قضائی، نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده و کار خدمت رسانی به زائران حسینی با نظم و ترتیب خاصی در پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است.

عتباتی اضافه کرد: پایانه مرزی تمرچین یک ویژگی خاص هم دارد و آن اینکه از کشورهای مختلف مثل ترکیه، آذربایجان، روسیه گرجستان محبین اهل بیت (ع) از این مرز تردد می‌کنند تا در همایش عظیم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام شرکت کنند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین با حضور در پایگاه‌های مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتفاعات قندیل پیرانشهر بازدید و از روند حفاظت از مرزهای کشور اطلاع حاصل کرد.
عتباتی به سختی کار مرزبانان در نقطه صفر مرزی اشاره و گفت: سختی عبور و مرور در کوه‌های سر به فلک کشیده و دره‌های عمیق و خطرناک، سردی شدید هوا، بارش سنگین برف در این مناطق صعب العبور، کمبودها و نیازمندی‌ها هیچ کدام نتوانسته حریف سخت کوشی دلاور مردان سپاه اسلام و اراده پولادین ایشان شود و لحظه‌ای مرزها بدون محافظ نبوده اند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه قضائی با تمام توان در حمایت از این مرزبانان دلیر است و اقدامات قانونی آنها را قاطعانه مورد حمایت قرار می‌دهد.
رئیس دادگستری آذربایجان غربی در این بازدید با حضور در گمرگ تمرچین نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی و از گیت‌های ورود و خروج مسافر دیدن کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *