0

محموله‌ میلیاردی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توقیف شد

محموله‌ میلیاردی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توقیف شد
بازدید 30

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا اسحاقی امروز دوشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش قاچاق سوخت به صورت سازماندهی شده در سطح حوزه شهرهای استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی استان طی چند عملیات موفق به شناسایی چندین محموله سوخت در ۷۲ ساعت گذشته شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط مأموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال کشف شد.
سردار اسحاقی با اشاره به شناسایی ۵ نفر متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *