0

خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به زائران اربعین حسینی

خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به زائران اربعین حسینی
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صادق اول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم‌های توانمند و زبده فوریت‌های پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۲ مرداد ماه با حضور در مرزهای عراق و راه‌های ارتباطی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی نیروهای درمانی و اورژانس استان به زائران حسینی تا پایان مراسم معنوی اربعین حسینی، اظهار کرد: تا کنون ۲۵۰ نفر از زائران حسینی نیز برای درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.
سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۴۱ نفر نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۳۴ نفر نیروی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در استان ایلام مستقر هستند.
صادق اول، ادامه داد: نیروهای درمانی و اورژانس استان تا پایان این مراسم برای ارائه خدمات به زائران در استان ایلام مستقر خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *