0

سواحل استان بوشهر متلاطم می‌شود/ افزایش سرعت باد

سواحل استان بوشهر متلاطم می‌شود/ افزایش سرعت باد
بازدید 17

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته، غالباً در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، در برخی نقاط به ویژه نواحی شرقی و مرتفع و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رشد ابرهای همرفتی، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از وقت چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، سواحل استان متلاطم خواهد بود.
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط، به ویژه نواحی شرقی و بخش‌های جنوبی استان با احتمال ناپایداری موقت جوی و فردا مه صبحگاهی خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از بعدازظهر در مناطق شرقی و جنوبی استان بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج بر روی دریا ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *