0

بهره برداری از ۵۸ طرح و پروژه خاش در طی هفته دولت

بهره برداری از ۵۸ طرح و پروژه خاش در طی هفته دولت
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، صاحب کل صالحی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، افزود: در راستای گرامیداشت هفته دولت امسال، ۵۸ طرح وپروژه مختلف در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری شهرستان خاش به بهره برداری می رسند.
وی اظهار کرد: این طرح‌ها، شامل ۲۰ طرح عمرانی شهری شهرداری، پنج طرح هادی روستایی و مسکن، ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی مدارس، دو سایت همراه اول و ایرانسل، سه طرح کشاورزی و دامی، سه طرح برق رسانی، هشت طرح تأمین آب شرب روستایی و عشایری و پنج طرح خدمات محرومین کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش هستند.
فرماندار خاش ادامه داد: همچنین در این ایام چند طرح عمرانی و خدماتی نیز در این شهرستان کلنگ زنی می‌شوند که مهمترین آنها کلنگ زنی، راه پلیس راه به چاه سالار و ایجاد میدان عرضه میوه و تره بار خاش هستند.
صالحی افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام دیدارهای مردمی و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش در هفته پیش رو به شمار می‌روند.
وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: در این هفته رسانه‌ها باید بیش از پیش خدمات نظام به مردم را به عنوان حلقه وصل مردم و مسؤولان به همه آحاد مردم جامعه ارائه دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *