0

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس رخ داد، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت، در حادثه نخست بر اثر واژگونی خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۸۵ محور مشهد به سرخس رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.
وی بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ است که حوالی ساعت ۱۱ امروز در شهرستان کلات رخ داد و این حادثه نیز ۶ مصدوم در پی داشت.
علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان کلات منتقل شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان به دلیل بدحالی، مجدد از بیمارستان کلات با اورژانس هوایی مشهد به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *