0

زائران قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند

زائران قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شنبه شب در جلسه وبیناری با فرمانداران شهرستان‌های منتهی به پایانه‌های شلمچه و چذابه با هدف اتخاذ تمهیدات لازم جهت بازگشت ایمن و روان زائران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار زائر خوزستانی در کربلا داریم که در حال بازگشت هستند. ۸۱ درصد از زوار خوزستانی با خودروی شخصی به مرز رفته اند و این زائران زمان بازگشت حتماً در نظر داشته باشند که در یکی از مواکب یا مراکز اسکان حداقل به مدت ۲ ساعت استراحت داشته باشند تا در شرایط مساعد رانندگی نموده و دچار حوادث ناگوار جاده‌ای نشوند.
وی افزود: با کمک آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر، راهداری‌ها، دهیاری‌ها، موکب‌داران و دیگر دست‌اندرکاران تلاش می‌کنیم در همه مسیرها چراغ راهنما داشته باشیم تا حادثه‌ای پیش نیاید و از همه زائران درخواست می‌کنیم برای سلامتی خود و خانواده با تغذیه و استراحت کافی مبادرت به مراجعه به پارکینگ‌ها کنند.
استاندار خوزستان گفت: تصادفات این ایام همه ناشی از خواب‌آلودگی و خستگی است که موجب ایجاد تلفات و مصدومیت‌های ناشی از حوادث جاده‌ای شده است و هم‌اکنون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حال رسیدگی به مصدومان هستند اما پیشگیری از این حوادث مستلزم توجه خود زائران به نکات ایمنی و داشتن استراحت کافی قبل از رانندگی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *