0

حماسه بزرگ فرهنگی تاریخی اربعین جهان را درنوردیده است

حماسه بزرگ فرهنگی تاریخی اربعین جهان را درنوردیده است
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در حاشیه مراسم هفته دولت در بوشهر اظهار کرد: با تلاش‌های دولت‌مردن شاهد اقدامات بزرگی در استان بوشهر هستیم و بخشی از دستاوردها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات و نیازهای مردم از مهمترین اقدامات دولت بوده است اضافه کرد: در همین راستا طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.
استاندار بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال، هزار و ۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شده است.
وی با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس در استان ادامه داد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۵۴۶ استان بوشهر با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.
محمدی‌زاده با اشاره به عشق و علاقه مردم استان بوشهر به سید و سالار شهیدان علیه‌السلام خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم استان در مراسم اربعین حسینی در کربلا هستیم.
وی تصریح کرد: با همدلی و وفاق در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در استان بوشهر هستیم و موفقیت‌های صورت گرفته در استان بوشهر به لطف همین همدلی و وحدت شکل گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *