0

آماده سازی ۵۰ محل اسکان اضطراری برای زائران دهه پایانی صفر

آماده سازی ۵۰ محل اسکان اضطراری برای زائران دهه پایانی صفر
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندر شریف در بازدید از کمپ زائر پذیر غدیر اظهار کرد: تجهیزات این کمپ جهت رفاه حال زائران به‌روز رسانی شده و این کمپ با ۲۰ هزار نفر شب ظرفیت و ۴ هزار جای پارک خودرو آماده پذیرایی از زائران جهت اقامت است.
شهردار مشهد بیان کرد: در این کمپ نظافت به صورت مستمر در حال انجام است و با توجه به افزایش حضور زائران در روزهای پایانی ماه صفر، یک نانوایی سیار نیز جهت رفاه حال آنان مستقر شد.
وی افزود: همچنین با توجه به نیاز و دسترسی زائران به کالاها و اقلام مورد نیاز، فروشگاهی در این کمپ مستقر است که سازمان تعزیرات بر روی قیمت فروش کالاها نظارت دارد.
قلندر شریف گفت: علاوه بر کمپ غدیر، ۵۰ محل اسکان اضطراری جهت ساماندهی به زائران با ۶۳ هزار شب ظرفیت آماده سازی شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.
شهردار مشهد بیان کرد: در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد، ۴۰ موکب جهت خدمت رسانی به زائران برپا می‌شود و خدمت رسانی در مشهد از سوی مدیریت شهری در این ایام بدون وقفه و ۲۴ ساعته ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *