0

تردد بیش از ۲.۲ میلیون زائر اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

تردد بیش از ۲.۲ میلیون زائر اربعین حسینی در مرزهای خوزستان
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از شانزدهم مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه ۱۴۰۳، تردد ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۷۶۵ زائر در مرزهای شلمچه و چذابه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی ثبت شده است.
در بازه زمانی مذکور ۸۹۵ هزار و ۳۲۸ زائر ایرانی وارد شده‌اند که ۲۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر از مرز چذابه و ۶۷۹ هزار و ۵۰۰ زائر از مرز شلمچه بوده است. همچنین خروج یک میلیون و ۳۳ هزار و ۸۰ زائر ایرانی ثبت شده که از این تعداد ۷۶۲ هزار و ۶۵۲ نفر از مرز شلمچه و ۲۷۰ هزار و ۴۲۸ زائر از مرز چذابه بوده است.
خروج ۲۲۵ هزار و ۴۹۶ زائر خارجی از ۲ پایانه مرزی به ثبت رسیده که ۹۸ هزار و ۴۳۴ زائر از شلمچه و ۱۲۷ هزار و ۶۲ نفر از چذابه تردد داشته‌اند. همچنین ۴۸ هزار و ۸۶۱ زائر خارجی وارد شده‌اند که ۳۱ هزار و ۹۲۳ نفر در پایانه شلمچه به ثبت رسیده و ۱۶ هزار و ۹۳۸ نفر از پایانه مرزی چذابه بوده است.
استان خوزستان دارای ۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *