0

صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه

صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه
بازدید 24

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۷ میلیون و ۲۷۳ هزار تن کالا از ۵ پایانه مرزی استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۷ درصدی روبرو است.
وی افزود: بیشترین صادرات کالا طی ۱۲ ماهه سال گذشته از پایانه مرزی پرویزخان با صادرات ۲ میلیون و ۷۸۷ هزار تن کالا و افزایش ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص میزان صادرات از دیگر پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در پایانه‌های مرزی خسروی ۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا، سومار ۱ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا، شیخ‌صله ۶۲۵ هزار تن کالا و شوشمی ۳۱۸ هزار تن کالا است.
وی درباره عمده کالاهای صادر شده از پایانه‌های مرزی گفت: میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و… از جمله کالاهایی بودند که از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده‌اند.
کهریزی با اشاره به ناوگان ورودی پایانه مرزی استان کرمانشاه گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته: ۳۷۸ هزار و ۶۱۴ هزار خودرو کالاهای صادراتی را به ۵ پایانه مرزی استان کرمانشاه انتقال داده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *