0

آغاز عملیات شبانه‌روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل

آغاز عملیات شبانه‌روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بروغنی اظهار کرد: طبق دستور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و پیگیری‌های مدیرکل بنادر استان مبنی بر تسریع در ارائه خدمت‌رسانی به مردم ساحل‌نشین و صاحبان شناورهای باری، عملیات شبانه‌روزی ایجاد زیرساخت ایمن تردد دریایی در بندر پهل در غرب بندرعباس آغاز شد.
وی ادامه داد: عملیات شمع کوبی برای احداث فونداسیون مخصوص نصب پل دسترسی به ساحل با تأمین تجهیزات مورد نیاز شامل بارج و جرثقیل شناور یدک‌کش تجهیزات شمع کوبی تیم مجرب و متخصص و مساعد شدن شرایط جوی به صورت شبانه‌روزی با سرعت در حال انجام است.
معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این اقدام هم اکنون در مرحله انتقال اسکله فولادی شناور ترایماران به بندر پهل واقع در غرب استان هرمزگان است.
بروغنی طول اسکله این شناور را حدود ۳۲ متر و عرض هشت متر اعلام کرد و افزود: پل دسترسی مخصوص این پل نیز دارای ۱۲ متر طول و ۴ متر عرض بوده که طبق درخواست بهره‌برداران از این نوع تأمین شده است.
وی خاطرنشان کرد: با اتمام نصب و بهره‌برداری از این اسکله صادرات انواع میوه، تره‌بار، صیفی‌جات و کالای ساخت داخل نیز در این منطقه از استان هرمزگان تسهیل و علاوه بر حفظ و ارتقا ضریب ایمنی تردد و حمل‌ونقل دریایی، موجب رونق اقتصادی ساحل‌نشینان و صاحبان شناورهای باری خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *