0

۴ پروژه تولیدی و عمرانی در نمین به بهره‌برداری رسید

۴ پروژه تولیدی و عمرانی در نمین به بهره‌برداری رسید
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عبدالهی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه چهارمین روز هفته دولت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز ۲ واحد تولیدی مهم که به دست جوانان اجرا شده بود، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نمین در عرصه اقتصادی جز شهرستان‌های پیشرو است، افزود: شهرستان نمین همزمان در ۳ عرصه اقتصادی، عمرانی و گردشگری در مسیر توسعه گرفته است که این شهرستان با ۵ سال گذشته قابل قیاس نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل به بیمه اجباری تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: آمار دریافتی از بیمه اجباری تأمین اجتماعی نشان می‌دهد در ۲ سال گذشته ۱۱۲ هزار نفر به ۱۲۵ هزار نفر رسیده است.
عبداللهی با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی مهم از جمله آماده سازی زمین‌های طرح ملی جوانان و مسکن ملی در شهرستان نمین در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: پروژه راه ارتباطی شهرک ولیعصر یکی از پروژه‌های مهم و مورد درخواست جدی مردم این شهرک بود که امروز کلنگ زنی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *