0

وزش باد تند در اردبیل پیش‌بینی می‌شود/افزایش محسوس دما از امروز

وزش باد تند در اردبیل پیش‌بینی می‌شود/افزایش محسوس دما از امروز
بازدید 17

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز ضمن افزایش دمای هوا پدیده غالب در سطح استان اردبیل از حوالی ظهر تا عصر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان، وزش باد تند پیش بینی می‌شود که احتمالاً در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک محلی نیز همراه خواهد بود.
وی با بیان اینکه اوج وزش باد گرمیج از حوالی ظهر تا عصر امروز خواهد بود، افزود: طی امروز به دلیل تقویت کم فشار سطح زمین در منطقه، ضمن وزش بادهای گرمیج دمای هوا نیز به طور محسوس افزایش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از فردا تا پایان هفته جاری با تداوم الگوی تابستانه، شرایط جوی پایدار انتظار می‌رود و از نظر دمایی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای رخ نخواهد داد.
کوهی با بیان اینکه از روز پنجشنبه با نفوذ پرفشار سطح زمین و وزش باد خزری، دمای هوا چند درجه‌ای کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی هفته جاری از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی و به ویژه ارتفاعات افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق نیز احتمال می‌رود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *