0

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت هفته دولت

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت هفته دولت
بازدید 23

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد شهیدان بلندمرتبه دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، “هفته دولت” نامگذاری گردید تا ضمن بزرگداشت مقام عظمای این بزرگمردان که الگویی از خدمت، صداقت و شرافت هستند، از کارگزاران بی ادعای دولت قدردانی گردد.

عزت و سربلندی کشور مرهون حضور نیروها و انسان‌های متعهدی است که در هر شرایطی بر وظیفه انسانی و دینی خود تاکید می‌نمایند.

بر خود لازم می‌دانم از تمامی کارکنان حوزه سلامت بابت زحمات شبانه روزی شان در ارائه خدمت به مردم عزیزمان قدردانی نمایم و اعلام نمایم مجموعه مدیریتی دانشگاه آگاه به مشکلات و دغدغه های این قشر دلسوز و فهیم می باشند و تمامی همت خود را برای پرداخت مطالبات و معوقات کادر دلسوز بهداشت و درمان به کار می برند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان ، به ویژه کارکنان خدوم و متعهد بهداشت و درمان تبریک عرض نموده و بهروزی و توفیق خدمت به آحاد مردم عزیزمان را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

صادق کریمی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *