0

وزش بادهای نسبتاً شدید در استان بوشهر

وزش بادهای نسبتاً شدید در استان بوشهر
بازدید 18

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.
وی بیان کرد: از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه با وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی بر روی دریا و در سطح استان، ضمن افزایش ارتفاع موج خلیج فارس، در برخی نقاط احتمال ایجاد گردوخاک محلی و همچنین نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای به استان و روی دریا پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از وقت امروز در فراساحل شمالی و مرکزی، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی از وقت امروز در فراساحل شمالی و مرکزی، ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *