0

آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت برگزار شد

آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت برگزار شد
بازدید 20

آیین تکریم دکتر بهرام عین اللهی وزیر سابق و دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور دولت چهاردهم صبح روز سه شنبه ششم شهریورماه در سالن امام جواد(ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در این مراسم که به صورت برخط برگزار می شد، حضور داشتند.

دکتر پزشکیان رئیس جمهور و دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت در این مراسم با اهدای لوح و هدیه ای از تلاش های دکتر عین اللهی تقدیر کردند و حکم مسئولیت دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت نیز از سوی رییس جمهور به وی اهدا شد.

در این مراسم دکتر عین اللهی وزیر سابق بهداشت به ارایه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان و توسعه خدمات و امکانات حوزه سلامت پرداخت.

دکتر محمدرضا مجدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در حاشیه این مراسم که همراه با هیئت ریسه به صورت برخط حضور داشتند با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی، باهنر و شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبدالهیان، آرزوی قبولی زحمات دکتر بهرام عین اللهی و آرزوی توفیق خدمت برای دکتر ظفرقندی را از درگاه خداوند متعال خواستار شد و گفت: امیدواریم همان گونه که رییس جمهور محترم فرمودند همه باهم در حوزه سلامت اقداماتی را در انجام دهیم که مردم جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

وی از اعضای هیئت رییسه پیگیری مسایل و مشکلات مردم را خواستار شد و خاطر نشان کرد: همه ما باید بجد و در راستای اهداف دولت در راستای ارتقای خدمات سلامت بیش از پیش گام های موثری برداریم.

رئیس دانشگاه در پایان به بیان گزارشی از اقدامات اخیر صورت گرفته در توسعه زیرساخت های درمانی، آموزشی و تحقیقات و دانشجویی و چشم انداز و برنامه های آتی در حوزه سلامت نیشابور پرداخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *