0

اشتغالزایی برای ۲۲۰۰نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت البرز

اشتغالزایی برای ۲۲۰۰نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت البرز
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان چهارباغ همزمان با هفته دولت انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان را با تمام توان در دستور کار داریم و امسال نیز به یمن این ایام در شهرستان‌های استان نسبت به افتتاح پروژه‌ها اقدام می‌کنیم.
وی ادامه داد: همزمان با این ایام هزار و ۱۷۴ پروژه با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در استان البرز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
عبداللهی گفت: استان البرز در تعداد پروژه‌های هفته دولت رتبه برتر کشور را در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.
وی افزود: در شهرستان چهارباغ نیز ۱۴۳ پروژه با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین چند پروژه با حضور نماینده محترم مردم، امام جمعه گرانقدر شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم شریف چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: مدرسه شهید آیت الله رئیسی، مرکز خدمات درمانی، پارک محله‌ای، گلخانه و… از جمله پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.
وی افزود: در سایه همدلی و وفاق به دنبال تحقق تعهدات و تکمیل پروژه‌های استان با هدف ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها و جبران کمبودها هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *