0

فعال سازی گردشگری سلامت عامل تقویت زیرساخت ها در سیستان وبلوچستان

فعال سازی گردشگری سلامت عامل تقویت زیرساخت ها در سیستان وبلوچستان
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه امروز پنج‌شنبه، در نشست صمیمی با وزیر میراث‌فرهنگی و معاونین وی و مجمع نمایندگان و مقامات عالی رتبه سیستان وبلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه‌اندازی شهرک‌های سلامت از جمله در چابهار، یک ظرفیت بسیار خوب برای تقویت گردشگری سلامت در استان است.
وی اظهار کرد: این استان به دلیل زیرساخت‌های خوبی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی دارد، میزان تمایل غیرایرانیان برای حضور در این استان را افزایش داده و بسیاری از کشورهای همسایه از جمله عمان و پاکستان علاقه مند هستند تا به منظور انجام امور درمانی خود به سیستان وبلوچستان سفر کنند.
استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: فعال‌سازی گردشگری سلامت در این استان می‌تواند علاوه بر جذب گردشگر سلامت به توسعه و تقویت زیرساخت‌های استان کمک کند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: گردشگری سلامت یک ظرفیت بالقوه است، اما برای توسعه آن باید زیرساخت‌های زمینی، هوایی و ریلی استان را تقویت کنیم که این موضوع، نیازمند عزم ملی و وفاق و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رایزنی‌های همه جانبه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *