0

حضرت معصومه(س) الگویی تمام عیار برای دختران است

حضرت معصومه(س) الگویی تمام عیار برای دختران است
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه ذی‌القعده، اظهار داشت: دهه کرامت که از ابتدای ماه ذی القعده شروع می‌شود بهترین فرصت برای ترویج سیره رضوی به خصوص با معرفی ابعاد شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان الگویی تمام عیار برای دختران است.
وی با بیان اینکه باید تلاش‌ها برای تعمیق فرهنگ رضوی در جامعه بیشتر شود، افزود: ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه دختر و زن در اسلام است.
شیخ غلامرضا حاجبی حضرت معصومه سلام الله علیها را نمونه کامل کرامت و مهرورزی دانست و ادامه داد: یکی از شاخصه‌های برجسته این بانوی گرانقدر معصومیت خاص ایشان بود که با رعایت تقوای الهی به دست آمده بود و موجب شد که برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا علیه السلام عنوان معصومه برای ایشان انتخاب کنند.
وی در تبیین چراییِ لزوم تعریف الگویی متعالی برای دختران مسلمان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز نقش‌های دختران و بانوان در جامعه بیش از پیش شده است از این رو دختران برای ایفای نقش صحیح نیاز به الگوهایی دارند تا بتوانند با تمسک به سیره آن‌ها بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.
امام جمعه قشم، عنوان‌کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگوهایی بی‌نظیر هستند که پیاده‌کردن سیره آن‌ها می‌تواند دخترانی آرمانی در جامعه بسازد و از طرفی جامعه را نیز آرمانی کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *