0

برنامه راهبردی تربیتی و ورزشی در نیروی دریایی تدوین شد

برنامه راهبردی تربیتی و ورزشی در نیروی دریایی تدوین شد
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین صنعت پور صبح جمعه در اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی ویژه پسران نیروی دریایی با گرامیداشت شهدای هفته دولت و شهدای خدمت و انقلاب اسلامی اظهار کرد: امنیت، آبادانی و عزت، سرافرازی خود را مدیون ایثارگری ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم که به ارواح مطهر آنان سلام می‌رسانیم.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش فرماندهان، رؤسا و مدیران تربیت بدنی برای رقم زدن این بستر و جشنواره تقدیر کرد و گفت: نیروی دریایی با توجه به ماهیت کار خود نوآوری‌های در حوزه‌های مختلف مأموریتی دارد.
وی با اظهار اینکه در حوزه‌های فرهنگی تلاش کردیم ایستایی و توقف نداشته باشیم، گفت: کارهای کلیدی، راهبردی و نوآوری‌هایی در بخش فرهنگی صورت گرفته است و در دانشگاه دریایی قبل برای دانشجویان دانشگاه، برنامه راهبردی و تربیتی تدوین کردیم تا به مباحث تربیتی توجه شود و جشنواره فرهنگی، قرآنی و تربیتی را برگزار کردیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی از ورزش به عنوان ارزش یاد کرد و گفت: ورزش نمادی از توجه به سلامت جسمی، نمادهای ارزشی و غیره است و ارزش در این است که کسی در کنار تربیت جسمانی به مسائل دینی و تربیتی توجه کند.
وی آموزش شنا، تیراندازی و سوارکاری در آموزه‌های دینی ما آمده است، تربیت قرآنی و دینی را از دیگر سفارش‌ها ذکر کرد و گفت: ما باید بتوانیم با همکاری بخش‌های مختلف دیواری که بین اماکن ورزشی و مذهبی است را برداریم و نیروی توانسته این جشنواره را برای همسران و فرزندان دختر برگزار کند و در دو مرحله حدود ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *