0

مراسم عزاداری نیروهای مسلح در یزد برگزار شد

مراسم عزاداری نیروهای مسلح در یزد برگزار شد
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور و در سوگ رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت دو سبط گرامی‌شان، امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان یزد برگزار شد.
این مراسم با حضور حداکثری نیروهای مسلح از ارتش، فراجا، سپاه و بسیج و در مرکز استان از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه، ۲۸ صفر، در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و به سمت باغ موزه دفاع مقدس ادامه داشت.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: اتحاد و همبستگی اولین موردی است که در مراسم عزاداری نیروهای مسلح دیده شده اما ارائه الگوی مناسبی از عزاداری مسئله دیگری است که از سوی این رژه رقم زده می‌شود.
سردار زارع کمالی اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی و اعلام همدلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و بیان کرد: تحقق دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری نیروهای مسلح در بیست و هشتم صفر و همچنین عزاداری نیروهای مسلح و توکل و توسل به ائمه اطهار (ع) در این روز از جمله مواردی بود که در اولویت قرار داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *