0

بازداشت عامل نشر اکاذیب در مسجدسلیمان

بازداشت عامل نشر اکاذیب در مسجدسلیمان
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسینی سه شنبه شب گفت: با مراجعه یکی از شهروندان در شهرستان مسجدسلیمان به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس در کانال یکی از شبکه اجتماعی، اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و نشر اکاذیب کرده و باعث خدشه به آبروی وی شده است، به همین دلیل موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، او را دستگیر کردند، متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در نتیجه به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه نشر اکاذیب و هتک حیثیت در فضای مجازی جزو مصادیق مجرمانه بوده و با خاطیان در این‌گونه جرایم برابر قانون به شدت برخورد می‌شود، تاکید کرد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Fata.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *