0

۱۹ موکب مازندران در مشهد مقدس برپا شد

۱۹ موکب مازندران در مشهد مقدس برپا شد
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی باقری شامگاه چهارشنبه در بازدید از هیئات مذهبی مازندران مستقر در مشهد مقدس با بیان اینکه هیئات مذهیی سفیران آئین، راه و رسم علوی و مذهبی هستند، افزود: دهه آخر صفر حال و هوای مشهد، بوی بهشت دارد و هیأت‌ها بهمراه مردم با شور و شعور خاصی به دسته روی و عزاداری پرداختند.

وی افزود: این مجاهدت‌ها و تحمل سختی‌ها و حضور بانشاط آحاد مردم زمینه ظهور را فراهم می‌کند تا انشاالله هیأت‌ها که سفیران فرهنگ و مذهب هستند در صف اول یاران آقا امام زمان (در عج) با رهبری مقام معظم رهبری قرار بگیرند.

وی افزود: امسال شورای هیئات مذهبی مازندران با اعزام ۲۰۰ هیأت و برپا کردن حدود بیش از ۱۹ موکب در مشهد به عزاداری و دسته روی پرداختند.

مشاور عالی هیئات مذهبی کشور درادامه بیان کرد: هیئات به همراه مردم علویان مازندران بیش از دوماه از اول ماه محرم مراسم عزاداری، برپایی موکب و غرفه‌ها فرهنگی و قرآنی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرچمدار عرصه فرهنگی و مذهبی هستند و مدیریت فرهنگی را هدایت و راهبری می‌کنند.

باقری همچنین از حضور استاندار، مدیر کل سازمان تبلیغات و معاون فرهنگی، ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان مجلس، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان مازندران در دسته روی هیأت‌ها در مشهد تشکر و قدر دانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *