0

اشتغال مستقیم ۱۳هزار نفر با بهره گیری از مجتمع فولاد مکران

اشتغال مستقیم ۱۳هزار نفر با بهره گیری از مجتمع فولاد مکران
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، محمدانور بجارزهی شامگاه امروز پنج شنبه، در نشست وزیر صمت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی چابهار، بر پیگیری مطالبات و مشکلات فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: مجتمع فولاد مکران یکی از طرح‌های بزرگ اقتصادی استان هست که در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار در منطقه آزاد چابهار در حال ساخت است که توسعه اقتصادی و رونق اشتغال را با بهره‌برداری از آن شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: ظرفیت سالانه مجتمع فولاد مکران، پنج میلیون تن گندله آهن، سه میلیون و ۲۰۰ تن آهن اسفنجی به شکل بریکت به روش گرم، ۱.۵ میلیون تن ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت ۱.۵ میلیون تن اسلب فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی و ۱.۵ میلیون تن بلیت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ ظرفیت اشتغال ۱۳ هزار نفر به‌صورت مستقیم مهیا می‌شود که اولویت با جوانان بومی منطقه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *