0

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ظهر شنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، استاندار و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف بر اساس وظایف و مسئولیت‌های آنان در قالب ۵ گروه تقسیم‌بندی شدند و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی پورداوود افزود: شاخص‌های دستگاه‌های اجرایی بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ مورد بر اساس وظایف و مأموریت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و برگزیده‌ها تعیین و تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گروه تولیدی مدیریت امور عشایری، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزیده شدند.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل دامپزشکی و در گروه عمومی، امنیتی و قضائی، ادارات کل ثبت‌احوال، ثبت‌اسناد و املاک برگزیده شدند.

اداره کل گمرک بوشهر در گروه اقتصادی و مالی و شیلات استان در عرصه محور اقتصاد مقاومتی موفق به رتبه برتر شدند.

ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط‌زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری در گروه‌محور بهبود محیط کسب‌وکار و در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برتر شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در محور ایجاد اشتغال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان برگزیده معرفی و ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید برتر شدند.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در بخش بیشترین ارتقای عملکرد نسبت به سال قبل، در محور احیای امربه‌معروف و نهی از منکر صداوسیمای استان و محور خدمات برجسته اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر برگزیده شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دانشگاه خلیج‌فارس به‌عنوان دانشگاه برتر کشور برتر اعلام شد و در محور تحقق اهداف ۱۰ دستگاه شامل آموزش فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شرکت توزیع نیروی برق و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر به‌عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *