0

اسناد مالکیت جزیره خارگ به زودی صادر می‌شود

اسناد مالکیت جزیره خارگ به زودی صادر می‌شود
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری خارگ اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ نقش مؤثر در شکل‌گیری و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشته است.

وی افزود: اسناد مالکیت اهالی صبور و شریف این جزیره با هم افزایی و هم گرایی صورت گرفته در سطوح مختلف انشااله در چند ماه آینده صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مسئولان قضائی باید نسبت به صیانت از حقوق بیت المال اهتمام ویژه داشته باشند و هر جا که تضییع حقوقی در حوزه قضائی و در هر زمینه‌ای مشاهده کردند ورود کنند، تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری در هر حوزه قضائی از اولویت‌های انتخاب مسئولان قضائی است.

رئیس کل دادگستری بوشهر با تاکید بر تعامل و ارتباط دوسویه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان اظهار کرد: مسئولان جدید قضائی باید در راستای حفظ امنیت مردم و ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین از خدمات رضاحاجب فرد تقدیر به عمل آمد و مصطفی واعظ به عنوان رئیس جدید دادگستری خارگ معرفی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *