0

افزایش گرد و غبار در مناطق شمالی و برخی نقاط شرقی هرمزگان

افزایش گرد و غبار در مناطق شمالی و برخی نقاط شرقی هرمزگان
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی حمزه نژاد اظهار کرد: در مناطق شمالی و برخی نقاط شرقی استان افزایش باد گاه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد افزود: در ساعات بعدازظهر نیز وزش باد جنوب غربی بر روی دریا و ناپایداری جوی در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

وی گفت: امروز در ساعات ابتدایی صبح مه صبحگاهی در سواحل و جزایر پیش بینی می‌شود که سبب کاهش موقتی دید افقی نیز می‌شود.

حمزه نژاد افزود: در طول روز در مناطق شمالی و برخی نقاط شرقی استان افزایش باد و گرد و غبار پیش بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات استان محتمل است که توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

کارشناس هواشناسی گفت: دریا در ساعات صبح نسبتاً آرام، اما در ساعات بعدازظهر با وزش بادهای جنوب غربی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز متلاطم است که توصیه می‌شود رفت و آمد شناورهای سبک و صیادی در ساعات بعدازظهر با احتیاط لازم صورت گیرد.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، افزایش بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: به لحاظ دمایی، امروز و فردا چهارشنبه ۲۱ شهریور، افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دمای بیشینه در استان مورد انتظار است و پایان هفته با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *