0

برگزاری همایش ملی روز جهانی پیشگیری از خودکشی در تهران

برگزاری همایش ملی روز جهانی پیشگیری از خودکشی در تهران
بازدید 16
برگزاری همایش ملی روز جهانی پیشگیری از خودکشی در تهران
به گزارش میگنا “همایش ملی روز جهانی پیشگیری از خودکشی” به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی(خاتم) و گروه مشاوره ارم مشاور در روز 19 شهریورماه 1403 در سالن همایش های وزارت کشور برگزار گردید .
در این نشست که با حضور آقایان دکتر محمد عباسی(رئیس سازمان امور اجتماعی) ، دکتر حسین فرشیدی (معاون بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی) ، سرکار خانم دکتر فاطمه سادات رازقی(رئیس کارگروه علمی عملیاتی کنترل، کاهش و پیشگیری از خودکشی ) و دکتر عباس موزون (کارگردان، تهیه کننده و پژوشگر)، دکتر محمد نصیری(مدیر کل بهزیستی استان تهران) و دکتر علیرضا محمدی (معاون امورتوسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران)برگزار شد سخنرانان به ایراد سخنرانی و ارائه گزارشات در حوزه خودکشی و خدمات ارائه شده در این زمینه پرداختند .

در ادامه این همایش فردی که به عنوان تجربه گر مرگ، با تاثیر از برنامه تلویزیونی “زندگی پس از زندگی” از تصمیم خودکشی منصرف شده بودند نکات قابل تامل و ارزشمندی را بیان نمودند.

در پنل تخصصی این همایش نیز سرکار خانم رازقی و جناب آقای دکتر موزون به ارائه تخصصی مباحث روانشناسی و کاربردی در حوزه پیشگیری از خودکشی و شیوه های مداخله بحرانی در این موقعیت پرداختند .

خبرنگار: فاطمه سادات زاهدی، کارشناس ارشد مشاوره

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *