0

کلاس‌های اوقات فراغت در کتابخانه عمومی امام علی (ع) روستای زاغه

کلاس‌های اوقات فراغت در کتابخانه عمومی امام علی (ع) روستای زاغه
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) روستای زاغه، شهرستان بهار گفت: کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با شروع فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه، از اول تیرماه در کتابخانه امام علی (ع) روستای زاغه، شهرستان بهار برگزار می‌شود و تا اول مهرماه و بازگشایی مدارس نیز ادامه دارد.

زینب ستایش، اظهارکرد: فصل تابستان با توجه به فراغت کودکان از درس و مدرسه یکی ار بهترین فصول برای یادگیری زبان و کلاس‌های غیر درسی است و کتابخانه‌های عمومی در کنار رسالتی که دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی سهم به سزایی در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و از سویی دیگر ایجاد ارتباط سالم و سازنده بین کودکان با دوستان و جامعه داشته باشند.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه، مدیریت زمان و جذب کودکان و نوجوانان به سمت کتابخوانی است.

ستایش تاکید کرد: در فصل تابستان کلاس‌های مختلف هنری و آموزشی از جمله؛ آموزش زبان انگلیسی، کلاس چرتکه و کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در این کتابخانه برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *