0

ضرورت تقویت تولید و تحقق شعار سال برای مقابله با توطئه دشمنان

ضرورت تقویت تولید و تحقق شعار سال برای مقابله با توطئه دشمنان
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به راهبرد و برنامه دشمنان برای مقابله با توسعه ایران اظهار کرد: سلطه خود بر مردم، موقعیت جغرافیایی منطقه ایران و مقابله با نزدیکی ایران به بلوک شرق اسلامیت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر ظلم و مستضعفان و تلاش برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی از توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ نرم، اقتصادی و تحریم ایران و جلوگیری از رشد اقتصادی نیز طراحی دشمنان است، افزود: تقویت تولید، حمایت از تحقق شعار سال و عمل کردن به فرمایش رهبری در جهت مقابله با توطئه دشمنان لازم و ضروری است که باید مسؤولان توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به تأثیر مهدی‌باوری در زندگی فردی و اجتماعی افراد گفت: احساس حضور در محضر امام شیرین‌ترین احساس در عالم است زیرا بهترین راهکار برای خود سازی و تذهیب نفس برای آنکه متوجه شود که امام عین الله و ناظر اعمال او است چرا که انسان‌های خالص و شیعیان صادق و دعوت کنندگان به دین الهی هستند و در نگاه چنین افراد غیبت معنایی ندارد.

حجت‌الاسلام باوقار در ادامه به مشخصات انسان‌هایی که احساس می‌کند امام ناظر به اعمال آنان است و حجت خدا هستند، ادامه داد: چنین افرادی ۸ شاخص دارند از جمله کوتاهی نکردن در انجام واجبات، گناه نکردن، اهل خدمت به ضعفای شیعه، صبر کردن در برابر همه مشکلات، تلاش برای شیرین کاری در برابر خالق خود و دوری از گناه کردن، دعا کردن برای ظهور، ناامید نشدن و اهل امر به معروف و نهی از منکر از مشخصات چنین انسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز نهم ربیع الاول آغاز امامت امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: آغاز امامت حضرت مهدی (عج) وارث تمام عیدهای پیشین است اما جریانی وابسته به شیعه انگلیسی درصدد تحریف موضوع است که در حقیقت غدیر دوم و بعثت نبوی آغاز امامت مهدی (عج) و روز خوشنودی اهل بیت (ع) است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به سفر دولت چهاردهم به عراق اضافه کرد: این سفر در راستای تصمیم راهبردی و حسن هم جواری در جهت تحقق منویات و فرمایشات رهبری است و ثبات رشد اقتصادی، امنیتی و سیاسی دارای اهمیت است و در ابعاد بین المللی در راستای حمایت از جبهه مقاومت و غزه است.

حجت الاسلام باوقار در پایان با اشاره به ناراحتی و نگرانی مردم از قیمت‌های بالای کالا خاطرنشان کرد: مردم از کم فروشی در نان خیلی دلخور هستند و لازم است مسؤولان نظارت کافی و لازم داشته باشند چرا که این مردم بیشتر شایسته خدمت هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *