0

انتقاد امام جمعه پردیس از کمبود مدرسه در فازهای ۹ و ۵

انتقاد امام جمعه پردیس از کمبود مدرسه در فازهای ۹ و ۵
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس اظهار داشت: بین دو مفهوم انتقاد، و نزاع و تفرقه مرزبندی کنیم، دوقطبی غلط زمانی شکل می‌گیرد که یک طرف را حق مطلق و طرف دیگر را باطل محض بدانیم.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران یک دوقطبی وجود دارد و آن انقلاب و استکبار است، گفت: آن کسانی که تفاله‌های بازمانده از دوران غلبه استکبارند، اما قاطبه ملّت ایران، انقلابی و علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و تعدادی از دانش آموزان در تهیه لوازم التحریر ناتوان هستند با همراهی کمیته امداد کمک‌های خود را به دانش آموزان برسانید و هریک از شما لوازم التحریر یک فرزند را تقبل کنید.

حسینی با اشاره به مشکل کمبود مدرسه در مسکن مهر پردیس گفت: در فاز ۹ مسکن مهر ۲۰ هزار نفر سکونت دارند، سه مدرسه در حال احداث بود که بنا به دلایلی تمامی پروژه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شد و مردم برای ثبت نام به فازهای دیگر و یا تهران مراجعه می‌کنند و وضعیت فاز ۵ شمالی هم به همین شکل است و مردم از این وضعیت شکایت دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *