0

شناسایی و رفع مشکل نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه

شناسایی و رفع مشکل نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد یزدانی صبح شنبه در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی و رفع مشکل آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی است که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط چار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و با کاشت پمپ های کف کش نیز رفع مشکل می شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی است که به صورت مستمر پاکسازی می شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خودداری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *