0

نظارت مدیران خوزستان بر هزینه‌کرد اعتبارات دستگاه‌ها

نظارت مدیران خوزستان بر هزینه‌کرد اعتبارات دستگاه‌ها
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای خوزستان خطاب به مدیران استانی گفت: اختصاص بودجه دستگاه‌ها بر اساس اولویت‌ها و نیازها انجام شود. نظارت بر مدیران زیرمجموعه نیز برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات صورت گیرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از تجارب دیگران و مطالعه لازم مدیریت مالی و نظارت کامل بر بودجه و عملکرد پیمانکاران داشته باشید؛ در قراردادها و خرید کالا و خدمات نیز قیمت‌های متعارف لحاظ شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی هزینه‌کرد بودجه را رصد خواهند کرد البته در کنار آن همه ما در مقابل خداوند پاسخگو خواهیم بود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در صورتی که با وجود همه تلاش‌ها و تمهیدات بخشی از اعتبارات در پروژه‌ها هزینه نشود با توجه به در پیش بودن پایان سال مالی این اعتبارات بازگشت داده خواهد شد با این وجود همه تلاش خود را برای صرف بودجه در پروژه‌ها داشته باشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *