0

طرز تهیه کوکی گردویی نرم و خوشمزه

طرز تهیه کوکی گردویی نرم و خوشمزه
بازدید 9

اگر شما هم از علاقه‌مندان به کوکی هستید، تهیه کوکی گردویی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این خوراکی خوشمزه را می‌توانید هم به عنوان صبحانه همراه با خامه و عسل و هم به عنوان میان‌وعده استفاده کنید. کوکی گردویی مواد اولیه ساده‌ای دارد و می‌توانید در منزل آن را آماده کنید. در این مقاله از مجموعه مقالات دیجی‌کالا مگ طرز تهیه کوکی گردویی را برای شما شرح داده‌ایم. همراه ما باشید.

فهرست محتوا

مواد لازم برای تهیه کوکی گردویی
طرز تهیه کوکی گردویی

مواد لازم برای تهیه کوکی گردویی

مواد مقدار
کره ۵۰ گرم
عسل یک‌ سوم پیمانه
تخم‌مرغ یک عدد
وانیل یک دوم قاشق چای‌خوری
دارچین یک دوم قاشق چای‌خوری
کره بادام زمینی یک دوم پیمانه
پودر بادام یک سوم پیمانه
پودر گردو یک دوم پیمانه
آرد جو دوسر پرک دو سوم پیمانه
بیکینگ پودر ‌یک قاشق چای‌خوری
کشمش یک سوم پیمانه
گردو یک سوم پیمانه

خرید مواد لازم از دیجی‌کالا

طرز تهیه کوکی گردویی

۱.
اول از همه فر را با دمای ۱۷۰ درجه روشن کنید تا گرم شود. کره، عسل، تخم مرغ، دارچین و وانیل را باهم هم بزنید و بعد کره بادام زمینی را اضافه کنید. سپس پودر بادام و پودر گردو را با هم مخلوط کنید. آرد جو دوسر پرک را هم به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا به بافت مورد نظر برسید. سپس بیکینگ پودر را اضافه کرده و در آخر کشمش و گردو را هم به مواد اضافه کنید.

کره بادام زمینی بدون نمک و شکر افزوده شیررضا - 400 گرم
کره بادام زمینی بدون نمک و شکر افزوده شیررضا – ۴۰۰ گرم
۲۰۱,۵۰۰ تومان
مشاهده و خرید

۲.
به اندازه‌ی یک گردو از مواد بردارید و گرد کنید و روی ورقه نسوز بچینید. روی کوکی‌ها را فشار دهید تا سطح آن صاف شود. در آخر سینی را داخل طبقه وسط فری که از قبل گرم شده به مدت یازده دقیقه (حرارت از پایین با فن روشن) قرار دهید تا بپزد.

۳.

اگر به فر دسترسی ندارید درون تابه‌ای نچسب کاغذ روغنی قرار دهید. کوکی‌ها را با دست به شکل چانه‌های نان در آورید و روی کاغذها بگذارید. روی درب تابه دم‌کنی بگذارید و سپس درب تابه را روی آن قرار دهید. پس از حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه کوکی‌های شما آماده است. دقت کنید که شعله گاز کم باشد تا کوکی‌ها نسوزند یا بیش از حد برشته نشود. می‌توانید از شعله پخش‌کن برای تنظیم کردن حرارت زیر تابه استفاده کنید.

این کوکی خوشمزه را درست کنید و در طعم لذیذ و بافت نرم آن همراه با یک فنجان چای لذت ببرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *