0

 هم افزایی بین سازمان نظام پرستاری و نظام پزشکی در حل مشکلات نظام سلامت موثر است

 هم افزایی بین سازمان نظام پرستاری و نظام پزشکی در حل مشکلات نظام سلامت موثر است
بازدید 11

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، دکتراحمد نجاتیان در جلسه هم اندیشی با سازمان نظام پزشکی کشور گفت: هم افزایی بین سازمان نظام پرستاری و سازمان نظام پزشکی می تواند در حل بسیاری از مشکلات سلامت بسیار کمک کننده باشد.

وی گفت: نقش صنفی هر دو سازمان یکی از اهدافی است که دنبال می شود و همانطور که آقای دکتر رییس زاده اشاره کردند بحث حقوق مردم نیز همواره باید در مقابل شیادان و شارلاتان های به نام طب اسلامی و مداخله گران پزشکی مد نظر قرار بگیرد.

نجاتیان ادامه داد: بسیاری از همکاران ما در شرایط بسیار سخت در جاده ها و با آمبولانس های فرسوده خدمت میکنند اما شرایط معیشتی مطلوبی ندارند. جامعه پرستاری در تمام سطوح درمانی حضور دارد و این حجم عظیم از نیرو نیازمند نگاه جدی است که در این دولت امیدواریم نگاه بیشتری به آنها بشود.

وی با اشاره به حضور سازمان نظام پرستاری در فرایند انتخاب وزیر گفت: اتفاق بسیار خوبی که در این دولت افتاد درگیر شدن و همفکری کردن سازمان نظام پستاری در انتخاب وزیر بهداشت بود.

نجاتیان درپایان گفت: ما بارها از همراهی و همکاری دکتر رییس زاده چه در بسیج جامعه پزشکی چه در سازمان نظام پزشکی استفاده کردیم و امیدواریم این همراهی ادامه پیدا کند.

 

پایان پیام/

 

 

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *