0

دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام برگزار شد

دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام برگزار شد
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه دوره توانمند سازی تربیت راویان جایگاه و نقش زن در اسلام و تربیت کارشناسان مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی برگزار شد.

بصیری‌پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از بسیجیان در دوره تربیت راویان حوزه زن و خانواده و مطالعات زن و خانواده مهارت‌های مختلف را فرا می‌گیرند و طی دو دوره تخصصی به صورت مجزا اساتید حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت مربیان و فعالان حوزه زن و خانواده است در راستای الگوسازی هویت اسلامی زن مسلمان و سبک زندگی فاطمی که شعار تمدنی بسیج جامعه زنان استان است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و دوره تربیت مربیان مطالعات حوزه زن و خانواده برگزار می‌شود که مجموعاً ۱۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان بسیج در این دوره حضور دارند افزود: فردا نیز تعدادی از بسیجیان و کنشگران حوزه عفاف و حجاب در مجتمع غدیر با ظرفیت ۳۰۰ نفر حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: طی یک سال اخیر ۶۳۰ نفر در دوره‌های مختلف تخصص‌های مختلف مرتبط با مسائل زن و خانواده را آموزش دادیم که کنشگران اجتماعی در مسائل عفاف و حجاب، سیر مطالعاتی، روایت گری تربیت مربی و مهارتهای پاسخ به شبهات از عمده موضوعات بود.

وی افزود فراگیران از اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، اساتید، دانشجویان، مساجد و محلات، پزشکی و مهندسین و طلاب حوزه‌های علمیه در این دوره‌ها حضور دارند و در قالب کنشگران، فعالان و مربیان در سطح جامعه ایفای نقش می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *