0

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: با افتتاح این طرح که تقریباً در مرکز شهر واقع شده است، زمان رسیدن بر بالین بیماران کاهش خواهد یافت.

جعفر میعادفر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اصناف استان مرکزی، با زیر بنای ۲۰۶ مترمربع و با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: انتظار است خیران نیک‌اندیش با مشارکت در کار ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و بازسازی آمبولانس‌ها کمک‌رسان مجموعه اورژانس به عنوان خط مقدم تأمین سلامت مردم، باشند.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ اصناف اراک افتتاح شد

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مصدومین، نقشی اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، بیان کرد: آمبولانس‌ها باید از نظر فنی و تجهیزاتی در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند و اورژانس استان مرکزی در این زمینه الگویی برای سایر اورژانس‌های کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چراکه اورژانس در خط مقدم خدمت رسانی به مردم باید در تمامی جنبه‌ها پیشگام باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *