0

عملیات اجرایی پروژه کمربندی ری- قلعه‌نو- ورامین تسریع شود

عملیات اجرایی پروژه کمربندی ری- قلعه‌نو- ورامین تسریع شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی شامگاه پنجشنبه و در حاشیه سفر یک‌روزه به بخش قلعه‌نو و روستاهای تابعه بخش که با حضور رؤسای ادارات و مدیران، بخشدار، شهردار و اعضای شورای بخش قلعه‌نو و با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: در این سفر موضوعات و مسائل قلعه‌نو بررسی و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که برای رشد و توسعه در این بخش می‌تواند کمک کند و نقش‌آفرین باشد مورد مداقه قرار گرفت.

وی افزود: چالش‌ها و مشکلاتی که مردم در بعضی از جلسات مطرح می‌کردند و در بازدیدها هم قابل مشاهده بود، مورد رصد قرار گرفت و دستورالعمل‌های لازم برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات صادر شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد، گفت: با رویکرد تولید و تقویت آن، در بخش قلعه‌نو از برخی از واحدهای تولید شهرک ولیعصر بازدید به عمل آمد و در این بازدید موضوعات کارگری و حقوق تأمین اجتماعی و پرداخت مالیات توسط کارخانه‌داران و نیز ناترازی برخی از حامل‌های انرژی مورد واکاوی قرار گرفت و تلاش می‌کنیم که مسائل را حل و فصل کنیم تا شاهد رونق تولید در بخش قلعه‌نو باشیم.

باب الحوائجی در خصوص بازدید از روستاها عنوان کرد: در خصوص محیط روستایی از برخی از روستاها بازدید به عمل آمد، اقدامات شایسته‌ای در سطح روستاها انجام شده و نیز در حال انجام است، به طور کلی اماکن مفرح ورزشی و پارک‌هایی که توسط روستاها و دهیاران ما اجرا و ساخته شده می‌تواند، در نشاط اجتماعی زندگی روستایی و سلامت جوانان، نوجوانان و ورزشکاران کمک کند.

وی ادامه داد: در خصوص حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین روان‌سازی ترافیک شهر قلعه‌نو تصمیماتی اتخاذ و برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت تعریف شد، در برنامه میان‌مدت، با تأمین اعتباری که از سوی دولت صورت خواهد گرفت، پروژه کمربندی ری-قلعه‌نو-ورامین در حال انجام است، اما می‌بایست عملیات اجرایی آن سرعت گیرد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کوتاه‌مدت روان‌سازی ترافیک شهر قلعه‌نو که طراحی جدیدی نیز دارد شامل اصلاح هندسی بعضی از معابر و مسدود کردن برخی از معبرها است و همچنین جمع‌آوری سد معبرها نیز بسیار مهم است که در هفته آینده اجرایی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *