0

دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است

دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه لامرد ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: انسان در جامعه باید به سه چیز که مورد نیاز جامعه اسلامی است عمل کند و اگر این سه چیز نباشد پریشان و سردرگم می‌شوند دانا، پارسا و باتقوا بودن از ملاک و معیارها می‌باشد.

وی ادامه داد: همه این شجاعت‌ها و دلیرمردی هایی که رزمندگان در جنگ هشت ساله داشته‌اند به برکت بصیرتی بود که پای منبر عالم دینی و امام جامعه نشسته بودند.

حجت الاسلام آزاد افزود: این عالمان دینی همه را بدرقه می‌کرد و در جنگ هشت ساله جمعیت طلبه شهید نسبت به مابقی اقشار بالاتر است و اکثر علما اهل عمل بودند و پس از انقلاب در این منطقه نیز روحانی شهید ترور و مدافع حرم داریم.

وی با بیان این مطلب که نگاه‌ها را نسبت به اینکه فرزندانمان را راهی حوزه‌های علمیه کنیم و در مکتب امام‌صادق (ع) پرورش یابند، گفت: دومین مطلبی که یک منطقه نیاز دارد یک حاکم مطیع و خیرخواه می‌باشد که شامل رئیس جمهور، فرماندار، نماینده مجلس و مسؤولین جامعه است که باید مطیع امر ولایت باشد.

حجت الاسلام آزاد به مدیران ارشد استانی و کشوری هشدار داد و گفت: انتخاب بعضی از مدیران میانی که جز فتنه‌های سال‌های گذشته دخیل بوده‌اند و در فتنه‌ها بهترین جوانان ما را به شهادت رساندند توقع این است که مسؤولین امنیتی و اطلاعاتی در این زمینه ورود کنند و شاهد اتفاقات بدتر از این نباشیم.

وی با بیان اینکه دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی بزرگترین معضل لامرد است، گفت: مردم لامرد نسبت به حوزه بهداشت و درمان توجه دارند ولی مسئولین در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

حجت الاسلام آزاد به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب با علمای اهل سنت اشاره کرد و گفت: رویکرد جامعه باید این باشد که در جامعه اسلامی به امت اسلامی برسیم و تمامی موارد همراه و همدل می‌شوند و در مقابل دشمن می‌ایستند.

وی ادامه داد: نگاه بلند امام انقلاب این است که امت اسلامی شکل گیرد و از ارتباطات بین شیعه و سنی روابط بهتر شود و به امت واحد برسیم.

حجت الاسلام آزاد در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بزرگترین و بهترین کاری که می‌شود در راه ماندگاری و دوام این انقلاب انجام داد تشکیل جلسات شهدایی همچون یادواره شهداست و در اواخر مهرماه نیز اجلاسیه ۲۶۱ شهید دوران دفاع مقدس در این شهرستان داریم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ جهاد و شهادت را به دیگر نسل‌ها انتقال دهیم افزود: از نهادها و ادارات شهرستان در قبال این پست‌ها و خون شهدا توقع دیگری است و مسؤولین تا کنون هیچ حرکت عملی نسبت به اجلاسیه شهدای لامرد انجام نداده و هر کس موظف به انجام این تکلیف است.

امام جمعه لامرد با پیشنهاد اینکه هر کسی در اقوام خود شهیدی دارد و می‌تواند با نصب بنر درب منزل، مغازه اقدام و فضای جامعه را شهدایی کند، افزود: باید راه شهدا را ادامه دهیم.

او به بزرگترین عملیات تروریستی صهیونیست‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: این نتیجه ضربات سنگینی بود که انصارالله یمن و حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها وارد کردند و نباید قدرت سایبری آنها را انکار کرد اما دلیل بر این نیست که جبهه مقاومت حرکتی نمی‌کند بلکه صهیونیست‌ها آرامش و امنیتی ندارند و زندگی آنان به سختی می‌گذرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *