0

پیام تبریک سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
بازدید 6

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور متن پیام به این شرح است:
 
«هفته دفاع مقدّس» نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌ای سترگ و از خودگذشتگی‌ فرزندان برومند این مرز و بوم است. آزادمردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند.
 
ملّت غیور ایران اسلامی با مقاومت ستودنی خود در هشت سال دفاع مقدّس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرده و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت، درس بزرگ ایثار، آزادی و وحدت را به جهانیان نشان داد.
 
آنچه امروز ایران سرافراز دارد، از برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت رزمندگان غیور و همچنین وحدت ملت عزتمند ایران در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که این مهم باید به طور شایسته ای به نسل های آینده منتقل شود.
 
تقارن «هفته دفاع مقدّس» با «هفته وحدت»، فرصت مغتنمی برای پیروی از آموزه های بی بدیل پیامبر اعظم (ص) است که ان شااله همگی ما با وحدت و همدلی برای حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدّس و سرافرازی ایران اسلامی کوشا باشیم. 
   
سازمان دامپزشکی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم کارکنان ، ایثارگران، جانبازان، آزادگان این سازمان و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *